joi, 24 aprilie 2014

Este vorba despre voi!




Mesaj transmis prin Pamela Kribbe

20 Septembrie 2007, Tilburg

Dragi prieteni,

Sunt plin de bucuria de a fi venit aproape de voi azi şi de a-mi împărţi cu voi energia. Îmi împart energia cu voi, dar şi voi vi-o împărţiţi cu mine. Lumina voastră străluceşte şi radiază asupra lumii, chiar dacă voi nu vă daţi seama de asta întotdeauna. Voi faceţi diferenţa pe pământ, aici şi acum, în aceste timpuri în care atât de multe se schimbă.

În acest moment al timpului, aici, este o explozie a Luminii. 


Conştiinţa evoluează pe pământ şi stârneşte întunericul să iasă din ascunzătoare, aduce la suprafaţă multe lucruri vechi şi putrezite, pentru ca toţi să le vadă. Acesta este motivul pentru care aceste vremuri par atât de contradictorii în manifestările lor. Conştiinţa creşte, dar ea ar putea deveni mai întunecată înainte ca Lumina să-şi găsească un punct de sprijin şi să strălucească cu adevărat în lumea voastră.

Voi sunteţi cei care aduc vechiul la suprafaţă, voi îl forţaţi să iasă prin deschiderea conştiinţei voastre, prin Lumina voastră. Asta simţiţi a fi chemarea voastră, aceasta este cine sunteţi. Sunteţi lucrători în lumină. Sunteţi suflete cu o misiune profund simţită, voi sunteţi pătrunşi de o chemare care m-a cuprins şi pe mine în timpul vieţii mele pe pământ. Mulţi dintre voi aţi fost adepţii mei atunci, sau mai bine spus, adepţii învăţăturii şi energiei pe eu care am răspândit-o.

Eu sunt inima voastră, eu sunt sufletul vostru. Eu nu sunt doar acea fiinţă umană care a trăit odată pe pământ şi care se întoarce la voi. Eu am venit în faţa voastră ca expresie a energiei Christice: suprasufletul vostru, energia care vă leagă, care este sursa şi originea voastră. Este un câmp de energie care acum se apropie tot mai mult şi mai mult de pământ, care atinge inimile multor oameni şi care le afectează emoţiile.

Acest val de lumină aduce multă confuzie oamenilor care nu sunt pregătiţi pentru schimbare. Ei simt nesiguranţă, ei experimentează o lipsă de sens în vieţile lor şi nu ştiu cum să se descurce cu aceste emoţii confuze. Şi voi sunteţi cei de pe pământ care sunt aici pentru a radia Lumina către aceşti oameni. Voi sunteţi pionierii, voi sunteţi învăţătorii în aceste Vremuri Noi. Acum voi vă puteţi întreba: sunt eu pregătit să fac asta? Cum ar trebui să mă duc acolo? Cum pot să-mi radiez sau să-mi exprim Lumina? Răspunsul este mai simplu decât credeţi: voi o faceţi deja. Voi faceţi ceea ce aţi venit să faceţi.

Unul din motivele pentru care voi aveţi atât de multe îndoieli în ceea ce vă priveşte este că vouă vă este frică să-i faceţi faţă propriei voastre măreţii. În viaţa voastră de zi cu zi voi nutriţi încă o grămadă de gânduri şi emoţii negative despre ceea ce vă face să fiţi minunaţi: ” Pot fi eu cu adevărat ancorat şi înrădăcinat în acest loc numit pământ, sunt eu cu adevărat acasă aici? Pot să-mi îndeplinesc misiunea aici?”  Iar eu vă spun: mai ales atunci când sunteţi provocaţi de frică, disperare sau melancolie sunteţi capabili să vă îndepliniţi misiunea. Pentru că exact atunci este cea mai mare nevoie de Lumina voastră.

Nimeni nu este mai bine echipat decât voi pentru a vindeca durerea din interiorul vostru. Prin aducerea în lumină a propriului vostru întuneric interior, cu iubire şi compasiune, voi daţi un exemplu a ceea ce înseamnă lucrul în lumină radiind lumina în exterior spre ceilalţi încurajându-i să ilumineze şi ei.

Voi sunteţi bătrâni şi veniţi de departe. Sunteţi aproape de finalizarea unui ciclu de vieţi. Şi acum, la sfârşitul acestui ciclu, energia voastră a devenit blândă, plină de compasiune şi înţelepciune. Dar aţi devenit de asemenea, descurajaţi şi deprimaţi acum şi aici când vă uitaţi la starea mamei pământ, această creaţie frumoasă a regatelor plantelor, animalelor şi oamenilor, care ar putea fi atât de plină de viaţă şi de vitalitate. Şi când observaţi relaţiile voastre cu ceilalţi, adeseori simţiţi că lipseşte ceva. Simţiţi lipsa unei anumite deschideri, iubiri, veselii, conectări. Sunteţi dornici de o realitate în care să puteţi împărtăşi toate acestea cu ceilalţi. Aceasta vă provoacă durere. Simţiţi o durere în ceea ce priveşte lumea. Simţiţi durere pentru oamenii de lângă voi. Simţiţi durere pentru voi. Simţiţi un dor de casă şi o iubire profundă în interiorul vostru pe care le găsiţi greu de exprimat şi de întruchipat aici pe pământ.    

Dar eu vă spun că sunteţi în pragul unei Noi Ere. Aveţi credinţă, sunt aici cu voi pentru a vă susţine şi a vă încuraja. Cu toate acestea voi sunteţi cei care trec de barieră, voi sunteţi cei care susţineţi munca mea. Voi sunteţi Chriştii Noii Ere. Mai ales când vă simţiţi obosiţi şi la pământ, pierzându-vă toată încrederea, vă rog să vă deschideţi acestei noi posibilităţi, luminii care se iveşte şi predaţi-vă ei. Nu încercaţi să vă luptaţi sau să vă bateţi cu fricile şi melancoliile voastre. Ele sunt acolo - lăsaţi-mă să am eu grijă de ele. Simţiţi energia mea acum şi aici, Eu sunt cu voi.

Eu sunt voi, noi suntem una. Permiteţi luminii şi mângâierii energiei Christice să fie cu voi şi simţiţi cum suntem conectaţi toţi de această puternică energie purtătoare de Lumină. Voi sunteţi Chriştii Noii Ere.

Acum aş dori să vă rog să vă îndreptaţi atenţia către partea rănită din voi, copilul interior care s-a simţit bătut şi umilit de-a lungul multor vieţi pe pământ. Aţi trecut prin multe, atât în această viaţă cât şi în cele trecute. Acesta este copilul drag din voi, situat fizic în pântecele vostru şi care are nevoie de atenţie şi îngrijire. Are nevoie mai ales de încrederea şi răbdarea voastră. Acest copil, această parte emoţională a voastră, nu se vindecă dintr-o dată. El a fost profund rănit şi, din cauza acestor răni, creează emoţii negative în viaţa voastră cum ar fi singurătatea, frica, sentimentul de a fi abandonat şi respins. Aceste emoţii punctează cele mai profunde răni ale voastre. Nici de moarte nu vă temeţi mai tare. Sentimentul unei totale deconectări de la Dumnezeu este cel care creează cea mai profundă agonie. Senzaţia de separare de prezenţa iubitoare a Spiritului, de a fi tăiat de la lumina naturală şi conectivitatea Creaţiei, a constituit cea mai grea povară din interiorul vostru. Vă cer să vedeţi durerea din interiorul vostru şi să vă deschideţi larg braţele copilului rănit din voi.

Doar imaginaţi-vă că sunteţi îngeri, reprezentanţi ai tărâmului Luminii şi simţiţi cum energia voastră angelică vă învăluie corpul cu o mantie moale şi călduţă. Este o energie aurie care vă îngrijeşte cu drag şi pe care o puteţi simţi cum vă înconjoară, din cap până în picioare. Observaţi cum mâini aurite ajung la pântecele vostru, la copilul mic şi nevinovat din interiorul vostru. Spuneţi-i copilului că este binevenit şi preţios, mai mult decât o puteţi exprima prin cuvinte.

Spuneţi-i ”bună” acelei dureri vechi şi lăsaţi-o să fie acolo. ”Poţi fi o parte a vieţii mele, nu am să te dezamăgesc”. Aceasta este compasiunea după care tânjiţi, aceasta este ceea ce vă face să fiţi întregi, lăsaţi-o să fie. A sta alături de propriul vostru sine rănit, a nu-l lăsa pe copilul interior să sufere singur, este energia care vă face un Christ. În viaţa voastră de toate zilele, ori de câte ori rezistaţi propriei voastre dureri dorindu-vă să puteţi scăpa de frică şi furie odată pentru totdeauna, blestemându-vă pentru asta, voi dezamăgiţi copilul din lăuntrul vostru. Prin rezistenţa opusă durerii voastre şi judecându-vă comportamentul care provine din aceasta, voi înstrăinaţi copilul de voi. Voi spuneţi ”Nu vreau să mai fiu trist sau furios sau să-mi mai fie frică vreodată, vreau doar să fiu fericit, de ce nu pot trece peste asta, mă urăsc.” Dar copilul interior plânge şi vă cheamă, şi el nu va fi vindecat de rezistenţa sau condamnarea voastră.

Lăsaţi-vă timp să vă vindecaţi singuri. Când simţiţi rezistenţă, opriţi-vă imediat şi aşezaţi-vă. Nu vă întoarceţi de la ea, lăsaţi rezistenţa să dispară, de dragul copilului. Fiţi alături de copilul vostru rănit, permiteţi energiei aurii a îngerului din voi să-l îmbrăţişeze. Nu vă fie teamă să fiţi atât de mari! Luaţi-vă atâta timp şi spaţiu cât aveţi nevoie pentru a vă vindeca singuri. Nu vă desconsideraţi nevoile şi profunzimea durerii. Luaţi-o în serios. Acest proces de vindecare este motivul pentru care aţi ales această viaţă pe pământ. Transformarea interioară prin care treceţi este exact ceea ce v-aţi propus să realizaţi, ceea ce sunteţi chemaţi să faceţi şi ceea ce pământul aşteaptă de la voi.

Aveţi compasiune pentru durerea voastră. Înfruntaţi dezolarea din adâncul vostru şi spuneţi-i acelei părţi din voi ”Sunt aici pentru tine, EU SUNT îngerul care aduce Lumina, am să te duc în ţinuturile promise. Nu-ţi fie frică, căci eu stau lângă tine, eu stau în spatele tău, eu sunt înaintea ta şi eu sunt în tine. Eu nu vin de sus, eu nu vin de jos, eu vin din sufletul tău. Eu sunt esenţa ta.”

Voi deveniţi îngeri întrupaţi. Voi sunteţi îngeri întrupaţi în materie fizică. Aveţi multe de oferit şi de împărtăşit cu oamenii, dar nu lăsaţi ca asta să vă distragă. Voi sunteţi numărul unu în viaţa voastră, şi voi aveţi nevoie ca întotdeauna să fiţi conectaţi la copilul interior din voi. De îndată ce vă daţi seama că emoţiile vă devin indisciplinate, că vă simţiţi neliniştiţi, tensionaţi, anxioşi sau supăraţi, întoarceţi-vă înspre ele imediat. Acest lucru este mai important decât orice altceva ar trebui să faceţi în viaţa voastră. Chiar şi ceilalţi oameni sunt pe locul doi. Viaţa voastră vă priveşte pe voi. Voi puteţi să vă conduceţi lumina voastră angelică în existenţa voastră umană doar dacă sunteţi dispuşi să ajungeţi la cele mai întunecate părţi din voi.

Faceţi-vă timp şi loc pentru vindecarea voastră. Faceţi orice vă ajută sau vă oferă confort, fie că este vorba de consiliere spirituală, de a citi cărţi, de a face o plimbare sau a vă pregăti o masă fină. Hrăniţi-vă atât la nivel spiritual cât şi la nivel uman. Rămâneţi concentraţi şi faceţi-vă timp. Acesta este modul în care se produce vindecarea de sine. Acesta este modul în care voi întruchipaţi lumina voastră angelică şi ceea ce aţi venit să faceţi în această viaţă. Este vorba despre voi!

Vă salutăm. Sunteţi aici în număr mare, mult mai mare decât credeţi! Există îngeri şi ghizi care vă înconjoară pe fiecare dintre voi. Ei vor să vă ajute să vă găsiţi drumul în viaţă. Există un mare sprijin din cosmos pentru voi, mult respect şi multă încurajare. Voi sunteţi cei care o faceţi aici pe pământ, asta nu putem face în locul vostru. Dar vom face orice pentru a vă putea trimite bucurie şi consolare. Aceasta este într-adevăr  o vreme a transformării. Vă rugăm să ne chemaţi, vom fi acolo pentru voi. Vom trece acest prag împreună şi se pare că acesta va fi un Mare (Nou) Timp!


© Pamela Kribbe


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.